Uddannelse

Fortæl os din mærkeligste eksamensoplevelse

EVALUERING - De fleste har prøvet, at det gik helt galt til eksamen, men at de slap afsted med det alligevel. Fem kendte KU-alumner afslører deres mærkeligste eksamensoplevelse. Fortæl os din og scor en smølf.

Eksamen kan være forbundet med lange søvnløse nætter, panikanfald og frygt for at dumpe, men mange har også haft underfundige, kiksede, sjove eller bare mærkelige oplevelser ved det grønne bord.

Fem kendte KU har fortalt os deres eksamenshistorie, men vi vil også høre din.

Inspireret af Institut for Nordiske Studier og Sprog, der udleverede en ‘festlig smølf’ til studerende, der afleverede speciale, donorer vi en af de små blå til afsenderne af de tre bedste eksamenshistorier skrevet i kommentarfeltet nedenfor.

Send alternativt din historie per e-mail til uni-avis@adm.ku.dk.

Til inspiration

TV-vært Martin Krasnik lånte sine briller til sin studiemakker, hvorefter ingen af de to kunne se.

Uddannelses- og Forskningsminister Sofie Carsten Nielsen sov over sig.

Astrofysiker Anja C. Andersen blev godt og grundigt fornærmet, da censor faldt i søvn.

Medicinprofessor Jørgen Olsen lod sig rive med af rygter.

Professor i statskundskab Marlene Wind drev sin far til vanvid.

(Konkurrencen slutter 26/6).
uni-avis@adm.ku.dk