»Bedre plads til os studerende og vores aktiviteter«

MØD KANDIDATEN - Emilie Nayberg, 25 år og psykologistuderende. Studenterrådets spidskandidat til universitetsbestyrelsen. Hendes tre mærkesager er:

Bedre plads til os studerende og vores aktiviteter

Undervisningslokalerne er propfyldte, og flere steder bliver vores café- og fagrådslokaler inddraget. Universitetet skal være et sted, hvor vi både kan læse og holde fri, så derfor arbejder vi for bedre plads til studerende og vores aktiviteter.

Mere støtte til det sociale liv på campus

Et stærkt socialt liv på campus kan være med til at få hverdagen til at hænge bedre sammen for mange af os. Derfor skal KU støtte de studenterdrevne aktiviteter på hele universitetet.

Flere og dygtigere undervisere

Vi skal have bedre uddannelser. Første skridt var flere timer. Næste skridt er, at vi får flere undervisere, så timerne dækkes ind, uden at vi får mindre kontakt til forskerne, og ikke mindst skal vi sikre for, at underviserne bliver dygtigere til at undervise.