Sådan fortsætter University Post efter sommerferien

NEWS IN ENGLISH - University Post stopper som selvstændigt site 1. juli – og fortsætter efter sommerferien som en engelsk udgave af Uniavisen. Internationale studerende og ansatte vil fortsat kunne læse engelsksprogede nyheder om KU på universitypost.dk.

Som følge af besparelserne på Københavns Universitet lukker University Post 1. juli som et selvstændigt site.

Efter sommerferien lægges de to sites og redaktioner sammen, og University Post vil fremover være en engelsk udgave af Uniavisen. På universitypost.dk kan internationale studerende og ansatte læse KU-relaterede nyheder, portrætter, forskningshistorier og guides, som primært vil være oversatte artikler fra uniavisen.dk.

I samme ombæring vil Uniavisen overtage og inkorporere dækningen de internationale studerende og ansattes forhold på uniavisen.dk.

Det vil fortsat være muligt at indsende debatindlæg og historieforslag på engelsk, ligesom at engelsksprogede studerende vil kunne deltage i Uniavisens/University Posts netværk af studenterskribenter.

Du kan kontakte den fælles redaktion for Uniavisen/University Post på uni-avis@adm.ku.dk.

Dennis Christiansen, ansvarshavende redaktør