It-afdelingens servicedesk forlænger åbningstiden

SUPPORT - Nu sidder hjælperne klar ved telefonen hele dagen.

I takt med at KUs it-systemer udvikles og udbredes, oplever brugerne et stigende behov for support.

Studerende og deres undervisere er aktive i en stor del af døgnet på alle ugens dage, og de kan have brug for hjælp og rådgivning især med systemerne KUnet og Absalon, også uden for KIT (Koncern-it) Servicedesks normale åbningstid.

For at imødekomme behovet har KIT Servicedesk udvidet åbningstiden, så det nu er muligt at få telefonisk kontakt til en servicemedarbejder alle ugens dage frem til kl. 22.

Initiativet kører foreløbig som et forsøg i 2011

Hvad kan du få hjælp til hvornår?

I aftentimerne og i weekenden er supporterne primært i stand til at vejlede i de studenterrettede systemer, mens andre typer af henvendelser vil blive registreret og gjort klar til behandling til næste arbejdsdag, hvis de ikke umiddelbart kan løses.

Telefonisk henvendelse vedrørende KUnet, Absalon, STADS selvbetjening, studentermail:
mandag-fredag: kl. 8-22
weekend: kl. 10-22

Alle øvrige systemer og andre services: hverdage: 8-16, fredag dog 8-15

Personlig henvendelse: hverdage kl. 9-15, fredag dog 9-14.