DHL-stafetten smagte bedre end nogensinde

CAMPUS - 2040 granny smith-grønne KU-løbere dominerede på ruten til årets store DHL-stafetløb. Og HR&O serverede fælledens bedste menu.

Det var karmisk. Det stod ned i stænger indtil få øjeblikke før startskuddet lød over Fælledparken fredag den 28. september kl. 18.

Man havde husket en varm plaid, og man havde overvejet, om økokakaomælken fra mikromejeriet, som KU delte generøst ud af, kunne blive varmet op et sted. Men så brød solen frem, og så var der ellers granny smith-grønne løbere fra Københavns Universitet all over the place.

Find dig selv i facebookgalleriet hos University Post her.

Ikke færre end 2040 KU’ere trak sokkerne op og gav deres bedste på femkilometeren. Og HR & Organisation, der koordinerer KU’s deltagelse, ville sine kollegaer det godt; der var chili con carne med skært kød og varme krydderier og fadbamser ad libitum fra Nørrebro Bryghus. DHL-stafetten har aldrig smagt bedre.

Vores engelsksprogede søstermedie, University Post, rapporterer fra løbet og indhenter reaktioner fra de hurtigste. Det var et hold fra KU, der strøg prisen: Medicin x01 jb med skarpe 19:20 minutter per mand i snit.

Der er hele fem minutter ned til andenpladsen, Copenhagen Business Schools ‘CBS Finance’.

uni-avis@adm.ku.dk